2015/05/09

Ciekawe konferencje i art wydarzenia w Maju

Jako, że przeprowadziłam się jakiś czas temu do Warszawy, mam teraz okazjie pojawiać się na przeróżnych imprezach artystycznych i growych. Z tymi, które będą odbywać się w najbliższych tygodniach postanowiłam się z wami podzielić. Kto wie, może się na nich zobaczymy? :)
No to jedziemy z listą :D



Behance Portfolio Review #7 | Warszawa | 12.05.15
Cykl wykładów / spotkań z Twórcami z różnych gałęzi CG stworzony przez, zapewne znany każdemu, art serwis Behance. Będzie networking, ocena portfoliów (o ile dorbze zrozumiałam^^). Będzie można spotkać np. Szymona Biernackiego i Artura Szymczaka.
Na impreze trzeba było zarezerwować sobie wczesniej bilet, ale słyszałam, że istnieje możliwość powiększenia puli wejscówek. :)
Strona imprezy



Noc Muzeów | Warszawa | 16.05.15
Impreza organizowana przez Polską Grafikę Cyfrową, już drugi rok z rzędu. :) Będą i warsztaty rysowania cosplayerowców oraz rekonstruktorzy różnych okresów historycznych, i "speed paint on demand" jak rok temu. Już nie mogę się doczekać!
Strona imprezy



Festiwal Komiksowa Warszawa | Warszawa | 14-17.05.15
Na żadnym festiwalu komiksu jeszcze nie byłam ale myślę, że będzie ok, dopóki będzie można kupić jakieś fajne komiksy i koszulki. :D Z ciekawych osobistości, które kojarzę będzie John Layman.
Ogółem, festiwal ten jest połączony z Targami książki na których można np. wymienić książki na inne, a jednodniowa wejściówka to koszt 10zł ;)
Strona imprezy



Artbuzz | Kraków | 22-24.05.15
Nigdy nie byłam na żadnym ArtBuzzie, a to już szósta edycja, więc pora je w końcu odwiedzić. Ogółem jest to cykl wykładów i szkoleń na którym między innymi będzie co nie co o ilustracji i koncept arcie. Niestety organizatorzy nie udostępnili jeszcze pełnej listy gości oraz programu :)
Strona imprezy



Z pozostałych imprez w maju będzie jeszcze bardzo fajna, growa konferencja Digital Dragons. Niestety jest bardzo mała szansa, że się na niej pojawię ale kto wie. ;) W sumie to pozostałe imprezy też nie są dla mnie na 100% pewne bo nigdy nie wiadomo kiedy dopadnie Cie np. choróbsko xD Nie mniej jednak postaram się zaliczyć wszystkie i spisać małą relację. :)

Do zobaczenia!



4 komentarze:

  1. behance review w leeds nigdy niewypalily, zawsze osoby sie wykruszaly przed dniem imprezy :/ dlatego chetnie przeczytam relacje ze spotkania. a artbuzz i digitaldragons strasznie mnie ciekawia, szkoda ze daleko xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to review będzie bo jestem bardzo ciekawa imprezy^^ Hm, szkoda, że tam u was nie wypaliło :( Może trzeba samemu organizować? Ale z drugiej strony jak się ludzie wykruszają, to co to da. :/

      A tak poza tym, to na pewno masz tam pod nosem sporo fajnych eventów :D

      Usuń
    2. cos tam sie dzieje, ale z malym dzieckiem ciezko sie gdziekolwiek ruszyc ;)

      Usuń
    3. No tak, to może być trudny orzech do zgryzienia :D

      Usuń